Agro Kontor (regnskapskontor)

Hold orden på kontoret og klientene dine

Agro Kontor er spesielt utviklet for regnskapsbransjen og oppfyller kravene til dokumentasjon av regnskapsarbeidet samtidig som det er et nyttig arbeidsverktøy for et hvert regnskapskontor.

Dersom du bruker Agro Kontor i kombinasjon med Agro Økonomi, utnytter du mulighetene i begge programmene som er fullt integrert!

I Agro Kontor får du full oversikt over leverte oppgaver og har full dokumentasjon på dine regnskapsoppdrag. Du får oversikt over hvilke oppdrag du har avtalt med hver enkelt klient og hvem på kontoret som er faglig og ansvarlig saksbehandler.

Sender du SMS eller e-post til kundene dine blir dette automatisk logget i Kontor. Dermed vet du hva du har gjort og når du har gjort det, og du kan dokumentere det.

Agro Kontor er verktøyet du trenger for å oppfylle myndighetskrav til dokumentasjon og organisering av arbeidet på kontoret. Det du virkelig trenger og ikke alt det andre.

Samle alt på en plass
Alle seriøse regnskapskontor har systemer for internkontroll. Disse har gjerne blitt til over tid og finnes på litt forskjellige steder og i ulikt format. Her kan du samle alt på en plass og knytte det til regnskapssystemet. Du får også automatisk logget meldinger du sender fra programmet. Verktøyet er utviklet av folk som selv bruker programmet og vet hva som trengs.

 

Hovedfunksjoner Agro Kontor:

  • Registrerer hva du har tatt på deg, når det er gjort og av hvem, og notater om saker du må huske eller dokumentere.
  • Gir deg en grafisk framstilling av hvorledes du ligger an i arbeidet ditt. Kan enkelt parameterstyres til å vise det som er dagsaktuelt.
  • Kundene dine gjør sannsynligvis en og annen feil, eller datagrunnlag mangler. Her kan du enkelt registrere dette etter hvert som arbeidet skrider fram. Så sender du mankolisten til kunden og avventer svaret.

Øvrige funksjoner Agro Faktura:

  • Se hva du har produsert og sammenling med fjoråret.
  • Her kan du samle alle gjennomgående opplysninger om kunder.
  • Noter ting du tror du husker, men som både du og kunden har glemt om et par år. Strukturert inndeling av opplysninger som lar deg rapportere og søke på tvers av kunder.
  • Dette gjør du etter hvert i arbeidet. Knyttes til bilagsnummer i regnskapet og kvitteres ut etter hvert som spørsmålene blir løst.
  • Generere kundebrev Send mankoliste til kunder.